相互リンク キプロス問題も落ち着いたかな?:Ybinary【ワイバイナリー】BO攻略ブログ:So-netブログ
SSブログ

キプロス問題も落ち着いたかな? [トレード結果]

こんばんは、なんとかキプロスの問題落ち着きそうですよね!

ブログによっては、キプロスの会社が危ない・・・だなんて・・・
安易な発言に心が折れそうになりました。

しかし、なんとか24optionさんからも資金に問題がないとの返答をもらいましたし、早速一部の出金も念のためしてみましたが、トラブルもなく出来ました!

また来月に入金するのですが・・・

とりあえず、一安心です!
さて、今日も頑張ってバイナリーオプションをしたいと思います。
多分、主人の夕食を食べたあとかな・・・

ユーロが今日はやりやすいのかな?

nice!(0)  コメント(1)  トラックバック(0) 
共通テーマ:マネー

nice! 0

コメント 1

Raleigh

hey there and thank you for your info – I have certainly picked up anything new from right here.
I did however expertise some technical points using this
website, as I experienced to reload the site a lot of times previous to I could get it to load properly.
I had been wondering if your web host is OK? Not that I am
complaining, but slow loading instances times will sometimes affect your placement in google and can damage
your high quality score if advertising and marketing with Adwords.
Anyway I am adding this RSS to my email and can look out for much more of your respective fascinating content.
Ensure that you update this again very soon.
by Raleigh (2023-12-10 22:19) 

コメントを書く

お名前:
URL:
コメント:
画像認証:
下の画像に表示されている文字を入力してください。

トラックバック 0

この広告は前回の更新から一定期間経過したブログに表示されています。更新すると自動で解除されます。